گالري عکس
جديدترين مطالب سايت
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
هنر نمایی های شگفت انگیز با گچ بر روی دیوار+تصاویر!
رستورانی زیبا در آبهای اقیانوس+تصاویر
پلی عجیب با شیبی باور نکردنی!+عکس
تصاویر جالب و دیدنی از سفر به ماه
نوه کوچولوی رهبر انقلاب در نماز عید فطر+عکس
سلفی هنرمندان؛ احسان علیخانی با احسان خواجه امیری
عکسهای خفن نرگس محمدی در سال 94
میدان تجریش 114 سال پیش+عکس
مردهای جذاب سال2015+تصاویر
غیرعادی ترین نقاط توریستی جهان+ تصاویر
خودرویی اعجاب انگیز از بنز+تصاویر
بازدید از نمایشگاهی که جعل شد!
بزرگترین هتل جهان در جوار مسجدالحرام
تصاویر هنری را از درون لباس زنان ببینید
ترکیب عکس
شبنم قلی خانی کنار دریا+عکس
نبرد مارمولکهای بزرگ+تصویر
تصاویری از گلهای عجیب و غریب و زیبا
تصاویری از دره های عمیق و شگفت انگیز جهان
طراحی های زیبا برای درب ورودی ساختمان
دیدار آنجلینا جولی با اردوغان+تصویر
تمرین تیم ملی والیبال ایران و آمریکا
عکس زیبای كامبيز ديزباز در كنار دختر نازش!
بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان
این زن ها، مردانشان را خل می کنند!
پرنده‌ای عجیب و منحصربفرد در آلمان (+عکس)
۱۰ حیوان باهوش دنیا را بشناسید!
قبل از تمرین چه بخوریم؟
بخش مسکن از چه زمان وارد رونق می‌‌شود؟
بی‌پولی سریال معمای شاه را تعطیل کرد
شهاب حسینی از جشنواره فجر استعفا داد
پیامک های عاشقانه جدید (دی ماه 94)
تصادف رانندگی باعث نصف شدن MVM شد! (+عکس)
علت ها و راهکارهای بی میلی جنسی
دانستنی های جالب و خواندنی
مغز انسان هم هک می شود!
پژوی کلاسیک قدیمی در ایران (+عکس)
توقیف اتومبیل مزاحمین نوامیس (+عکس)
خواب راحت و دیدنی این مرد تنها روی یک طناب! + عکس
یک میوه عالی + خواص درمانی میوه خرمالو
عکس زیبای دختر کوچولوی علی کریمی + عکس
معرفی بهترین ریمل ها از نظر مصرف کنندگان
عطرهای دهۀ 90 میلادی هنوز زنده اند
مهراوه شریفی نیا تماشاچی ویژه بازی بارسلونا و سویا+ عکس
وزیر بهداشت در صف پلکان+عکس
دانشمند سه گوش استرالیایی!+ تصاویر
دستخط رهبر انقلاب در مورد تدفین شهدای غواص
کارت عروسی و گوسفندان بخت برگشته!
دیدنی و شنیدنی ها
وبگردی در اینترنت
فال امروز شنبه 5 مرداد 92

https://www.1dar1.com/uploaded/1dar18c842a8586d09447c79068b0d353f00d_Fal.jpg

فال امروز شنبه 5 مرداد 92

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ذهنتان را به دوردست ها هدایت کنید. فرصت خیلی خوبی برایتان پیش می آید که می توانید پیشرفت های زیادی از طریق آن بنمایید. امروز موسیقی را دنبال کنید. سازی انتخاب کنید و یا به فروشگاه بروید و آلبومی بخرید و موسیقی گوش دهید. بگذارید روح موزیک دوست درونتان بیدار شود و بدرخشد. هدفی تعیین کنید و تا وقتی که به آن دست پیدا نکرده اید باز نایستید. امروز بیش از همیشه بی شیله پیله می شوید و مقصودتان را بیان می کنید. حیات عشقی شما هم در نتیجه بهبود می یابد و یا رنج می برد و این بستگی دارد به اینکه شما می خواهید با انرژی اضافی خود چه کنید. شاید بخواهید که قبل از هر حرفی خوب فکر کنید و مثبت یا منفی بودن آن را بسنجید، هر کاری می کنید زیاده روی نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ذهن شما ابرآلود و گرفته است و نباید بگذارید این مانع شما شود. در واقع شما می توانید از این احساس رویایی به نفع خود استفاده کنید. سعی کنید احساسی جادویی وارد زندگی تان کنید. هرچه بیشتر احساسات و ایده های عجیب و غریب را باور کنید، چیزهای بیشتری سر جایشان قرار می گیرند. فکر نکنید که همه چیز در زندگی باید کاملاً عقلانی باشد. مردم بخاطر چیزهایی که در ذهنتان دارید طوری به شما نگاه می کنند که انگار شما دیوانه هستید. نگذارید آنها بذر شک را در ذهنتان بکارند. مردم عجیب رفتار می کنند زیرا می ترسند. نمونه و الگو باشید و نشان دهید که روش شما بهترین روش است. شریک زندگی تان شما را در کارهای زیادی شرکت می دهد. چیزهای زیادی در حال وقوع است که درباره پروژه خاصی است که بعد از مدتی بیکاری به ذهنتان رسیده است. شما رفتار طرف مقابل را کمی آزاردهنده می یابید و در چشم شما او انگار زیاده روی می کند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز روزی عالی برای شماست و عواطف و احساسات شما قوی است. بدانید که غرایز شما خیلی به شما کمک می کنند و بهتر از هر چیز دیگری برایتان هستند. شما چیزی برای از دست دادن ندارید و باید دلتان را دنبال کنید. زمان مهمی برای شماست تا رویاهایی که ساخته بودید را تقویت کنید. دنیای فانتزی خود را با زندگی همیشگی تان ترکیب کنید. اگر قصد دارید که با شریک زندگی تان یکی از آن صحبت ها را داشته باشید، بهتر است که زیاد خودتان را نبازید. شاید شما رابطه خود را به خطر بیندازید، به خصوص اگر خودتان را خیلی حق به جانب حس می کنید. دنیای اطراف شما با شما خیلی خوب است. کمی زمان را تنها بگذرانید تا آرام شوید و از گردباد انرژی اطرافتان راحت شوید. شما به آرامش روانی نیاز دارید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز بعضی چیزها برایتان گیج کننده می شوند. فکر نکنید که همه چیز باید معنادار باشد. در واقع این غیرممکن است. هرکاری که بکنید حتماً باید خودتان باشید و خودتان را گم نکنید. بگذارید ماهیت خلاقانه شما امروز بدرخشد. امروز دیگران بسیار سازگار می شوند و باید شما در هر موقعیتی هدایت و رهبری را به عهده بگیرید. به نیازهای دیگران توجه کنید. شما امروز بهترین تأثیرگذاری را خواهید داشت، به خصوص اگر برای اولین بار سر قرار می روید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که شوخ طبع باشید. مکالمات را متفاوت و سرزنده نگه دارید. در واقع خودتان باشدی و همه چیز درست خواهد شد. امروز روز خوبی برای تمیز کردن میز کارتان و ترتیب دادن به کارها است. شاید شما از هفته پیش یا ماه پیش، کاغذهایی داشته باشید. این اطلاعات تنها در صورتی ارزشمند هستند که منظم باشند. یک سیستم آرشیو درست کنید که با نیازهای شما هماهنگی داشته باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز صبح زیاد عجله نکنید. واکنش های شدیدی به تأخیر یا قرار گرفتن افراد بر سر راهتان ندهید. امروز در همنشینی های گروهی از برنامه ریزی های بلندمدت لذت خواهید برد. به توصیه بزرگترها گوش کنید. به انرژی امروز برای تحکیم پیوند خود و طرف خاصتان نیاز دارید. همه تحقیقات را کرده اید و محدودیت های او و گستره مرزهای او را می شناسید. برای برداشتن قدم مهم بعدی خوشحال و مطمئن هستید. زمانی برای جشن گرفتن پیدا کنید. امروز درس بسیار مهمی درباره روابط می گیرید. شاید در مرزگذاری مشکل دارید، و مردم فکر می کنند که از مرزهای شما می توانند رد شوند. امروز می فهمید که باید به دیگران فهماند که چقدر می توانید آنها را تحمل کنید و مرزهای شما تا کجا هستند.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز برای بعضی از شما مسائل رمانتیک آغاز می شوند. فعالیت های پر جنب و جوش با کودکان می تواند سرگرم کننده باشد. به خصوص اینکه شما نسبت به بچه ها بسیار دل نازک و مهربان خواهید بود. عشق جدید می تواند پر از خیال و رویا باشد. امروز بین شما و شریکتان همه چیز خوب پیش می رود. شاید برایتان سخت باشد که بفهمید از چه زاویه ای باید به موضوع خاصی بپردازید. اگر قرار است روی طرح های خود بحث کنید، باید نسبت به حال و هوای شریک خود حساس باشید. تعادل خوبی میان ایده ها کهنه و نو وجود دارد که امروز ذهنتان را به خود مشغول کرده است و باعث می شود که تصمیم بهتری درباره حرکت کاری بعدی خود بگیرید. نترسید و ایده جدیدی را اتخاذ کنید و به سنت های قدیمی هم توجه کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز در محل کار همکاری با دیگران آسان است زیرا حس مهربانی دوطرفه ای وجود دارد. شما می دانید که دیگران چه چیزهایی را تحمل می کنند و آنها می دانند که شما با چه چیزهایی سر و کار دارید. در واقع، دیگران تمایل زیادی دارند که امروز مهربان باشند و کمک کنند. امروز درک عمیق تری از اینکه چرا یکی از نزدیکان شما رفتار خاصی با شما دارد، کسب می کنید. تا امروز شاید از رفتار او گیج شده بودید، زیرا رفتار او ترکیبی از محبت و بی تفاوتی بود. اگر به این موضوع بیشتر فکر کنید، می فهمید که چه اتفاقی دارد می افتد. توجه خاصی به هر مدرک یا سندی که امضا می کنید بنمایید. قبل از متعهد کردن خود، خوب دقت کنید. در مورد کاغذبازی ها بهتر است که دید انتقادی داشته باشید. امروز در محل کار بهترین ساعات را نخواهید داشت. پس اگر می توانید مرخصی بگیرید. اگر سر کار نمی روید، بیشترین استفاده را از این موقعیت ببرید و به کارهایی بپردازید که نیرو و قدرت بیشتری می برند.

فال روزانه متولدین آبان

چون امروز زیبایی را تقدیر می کنید، به خودتان شانس لذت بردن از مکان های الهام بخش را بدهید. از پارک ها، بوتیک ها، موزه ها و نگارخانه ها دیدن کنید. از دیدن کاردستی های فرهنگ های دیگر لذت ببرید. مسافرت تفریحی بسیار خوشایند است. روابط رمانتیک با فردی متفاوت به راحتی می شکفد. امروز گفتگو و فکرهای عمیقی درباره ماهیت زندگی خواهید داشت و همچنین است در مورد روابط رمانتیک شما. تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید مراقب آن باشید این است که در روابط خود با طرفتان، درستکار به نظر برسید. امروز مسئله ای برای شما روشن می شود که قبلاً در رابطه با کارتان با آن دسته و پنجه نرم می کردید. اهداف بلندمدتی که ناممکن به نظر می رسیدند اکنون در دسترس شما هستند. به آنچه دیگران می گویند دقت کنید. جواب را پیدا خواهید کرد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز منتظر تقویت مهارت های ارتباطی خود باشید. اگر اغلب در ابراز احساسات خود مشکل دارید، امروز تغییر خوبی صورت می گیرد. با هر کسی که مسائل حل نشده ای دارید، مشکلتان را حل کنید. با قدرت و اعتماد به نفس بیشتر می توانید خیلی زود مشکلات خود را حل کنید و دردسرها را از بین ببرید. در مورد رابطه ای عالی که دارید، شوخ طبعی شماست که به دادتان می رسد. امروز شما در مورد ارتباطات آنچه می خواهید بدست می آورید و این به شما کمک می کند که بحثی که با عشقتان داشتید را به خوبی پایان ببرید. با پافشاری بر این مسئله یا فرو کردن سرتان زیر برف به جایی نمی رسید. امروز تمرکز کردن بر کارتان سخت می شود. به کارهایی که دقت فراوانی نیاز دارند نپردازید. زیرا امروز لازمه آن را ندارید که بتوانید کاری با چنین دقتی انجام دهید. کارتان را به زمان دیگری موکول کنید.

فال روزانه متولدین دی

وقتی نوبت به گفتن احساسات تان می رسد شما ساکت می شوید و از حرف زدن اکراه دارید. ولی امروز اینطور نیست. توانایی ارتباطی شما نیروی تازه ای به شما می دهد. عاقلانه این است که از این فرصت استفاده کنید. با صحبت کردن می توانید اقدامات اولیه را صورت دهید. کلمات خیلی راحت تر از همیشه به زبانتان جاری می شود. اگر مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود، راه حل هایی پیدا می کنید. به نظر می رسد که شما امروز شکست نمی خورید. در هر جلسه یا مناسبت اجتماعی که شرکت می کنید، بسیار موفق هستید و در مرکز توجه قرار می گیرید. بخاطر اعتماد به نفس بالایتان، متوجه می شوید که شخص خاصی بسیار مجذوب شما می شود و می خواهد وارد بحث هنری با شما شود. در حال حاضر شما چیزی برای از دست دادن ندارید. امروز وقت بگذارید و روی کارهای باقیمانده از روزهای گذشته کار کنید. قبل از آنکه همه چیز را برای عصر بگذارید، باید مطمئن شوید که برای فردا آماده اید.

فال روزانه متولدین بهمن

آخرین باری که زمان خوب و خوشی را با خانواده گذراندید کی بوده است؟ اگر مدت زیادی از آن گذشته است، امروز روز خوبی برای این کار است. اگر فرزند دارید، با آنها بازی کنید یا آنها را به پارک ببرید. اگر مجرد هستید به دیدن والدین تان بروید. امروز تأکید اصلی بر ارتباطات است. با آمادگی صحبت کنید. ارتباطتان را با عزیزانتان قویتر کنید. حیات عشقی شما در محیطی معنوی شکوفا می شود. باید افکارتان و دل هایتان را یکی کنید و کمی از روزمره گی بکاهید. با هم بیرون بروید و خوش بگذرانید. در مورد کارهایتان زود تصمیم گیری نکنید. جلسات مهم را کمی عقب بیندازید. امروز ذهنتان ثبات کافی ندارد و همه چیز آنطور که دوست دارید پیش نمی رود. اکنون زمان آن است که به کارهایی که از قبل برنامه ریزی شده اند بپردازید و ریسک نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر چیزی شما را اذیت می کرده است، امروز زمان خوبی است که در مورد آن حرف بزنید. توانایی ارتباطی عالی شما امروز خیلی قوی می شود. مشکلات شما درباره همکارتان، رئیستان، همسر، دوست یا فامیلتان باشد، شما کلمات لازم برای گفتن افکار و احساساتتان را می یابید. امروز کمی ذهنتان مبهم می شود و تا بعدازظهر به کارهایتان نمی رسید. تا آن موقع، به خودتان فشار نیاورید که کارهای زیادی را به انجام برسانید. زیرا این موجب ناامیدی شما می شود. امروز برای متقاعد کردن فرد مورد نظرتان در مورد اینکه او را خیلی تحسین می کنید نیروی ارتباطی قوی می یابید. شاید تا امروز زبانتان بسته بوده و ناگهان امروز متوجه می شوید که خیلی آسان می توانید حرفتان را بزنید.


  موضوع مطلب: فال روزانه                      تعداد بازديد اين مطلب:  4976                               تاريخ ارسال:  جمعه 4 مرداد 1392
سلامت و بهداشت
رفع بوی بد دهان
کارت اعتباری و خطراتش
چهره واقعی همسرتان را ببینید
روزه داران+ليمو و عسل
چیپس ماده مخدر است
نكات مهم در مورد مسواك
راهنمای خرید شامپو
این نوع بینی را عمل نکنید
زوج های جوان
کاپشن جدید احمدی نژاد افتتاح شد
هفت اشتباه دختران مجرد
روشهای شادکردن خانمها
ده نکته مهم ازدواج
چه زوجهایی خوشبخت ترند؟
روشهای پیشگیری
رازهای صمیمیت بین همسران
آداب روز و شب ازدواج
دانستنی ها و داستانها
گران ترین پنت‌هاوس تهران
ثروتمندترین ایرانی دنیا
خشن ترین شهر جهان
گران ترین عکس جهان+تصویر
پردرآمدترین ورزشکار ایرانی
آرامگاه خواهر کورش کبیر
مهریه عجیب دختر تهرانی
داستان مانتوی تنگ و چسبان
آرایش و زیبایی
سلفی جذاب بازیگران سینما
تولد نوزاد فریز شده در شیراز
داشتن اندامی بی نظیر+نکته ها
خطرات سوراخ کردن بینی، لب و زبان
ماسک انار برای چین و چروک صورت
تاثیر هویج در زیبایی پوست !
استفاده از تصویر زن در تبلیغ کالا
رژیم غذایی پرکالری و پسر‌دار شدن
روانشناسی
تست ازدواج برای شما
10 نشانه مردان سوءاستفاده گر
تکنيک های ضد خجالت
روشهای جذب دیگران
نمره اعصاب شما چند است؟
با این افراد ازدواج نکنید
آموزش خواندن فكر دیگران
چگونه زندگی را ساده بگیریم؟